Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Головчук С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Головчук С. П. 
Розвиток форм співпраці органів державної влади з громадськістю з питань управління освітньої галузі [Електронний ресурс] / С. П. Головчук // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. - 2014. - Вип. 1. - С. 12-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyptp_2014_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 111.309 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Головчук С. Ю. 
Філософські та педагогічні засади патріотичного виховання у творах Г. Ващенка [Електронний ресурс] / С. Ю. Головчук // Освітологічний дискурс. - 2014. - № 3. - С. 20-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2014_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.305 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Головчук С. Ю. 
Виховання національної свідомості молоді в контексті європейської інтеграції України [Електронний ресурс] / С. Ю. Головчук // Освітологічний дискурс. - 2014. - № 4. - С. 93-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2014_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.179 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Головчук С. 
Способи та форми патріотичного виховання молодого покоління у творчій спадщині Г. Ващенка [Електронний ресурс] / С. Головчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. - 2010. - № 2. - С. 14-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2010_2_5
Розкрито питання патріотичного виховання молодого покоління у творчій спадщині Г. Ващенка. Досліджено постать Г. Ващенка, його ідеї виховання громадянина-патріота, справжнього захисника Вітчизни, виховний ідеал українця, який будується на принципах: християнській моралі та українській духовності. Встановлено, що розділяють види патріотизму: стихійний патріотизм ("неусвідомлена любов до рідної природи, своїх земляків, рідних звичаїв, традицій, рідної мови"); несвідомий патріотизм (людина "органічно зростається з рідною природою, своїми земляками, в першу чергу зі своєю родиною та сусідами, з національними традиціями, світоглядом і мовою"); патріотизм свідомий, тобто більша частина населення усвідомлює свою приналежність до тієї чи іншої національної групи, знає властивості свого народу, рідну природу, історію, звичаї, добре володіє українською мовою. Зазначено, що найвищою формою любові до Батьківщини, на думку Г. Ващенка, є жертвенний патріотизм. Це означає, що людина віддає своє життя заради рідної землі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 173.452 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Головчук С. Ю. 
Європейський досвід виховання у діяльності молодіжних громадських організацій [Електронний ресурс] / С. Ю. Головчук // Освітологічний дискурс. - 2015. - № 2. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2015_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.819 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Головчук С.Ю. 
Ідея патріотичного виховання в українській педагогічній думці (кінець ХІХ – початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / С.Ю. Головчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 23. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_23_4
Finding out true facts of history Ukrainian education, development of educational thought, systematization and generalization of useful experience and innovation ideas promulgated by the social and educational thought in the past, in particular the system analysis heritage of outstanding teachers, social and cultural figures, helps to understand the overall progress historical and pedagogical process in Ukraine, to establish the role of individual teachers to change or expand educational paradigms shaping national and universal component of modern Ukrainian pedagogy. In the context of research through the development of national education important to study heritage of outstanding Ukrainian teacher, person challenging the fate of Boris Hrinchenko. The article investigates the idea of patriotic education in pedagogical heritage Boris Hrinchenko; analyze his pedagogical ideas on the importance of the native language, folklore, and the need for elaborate system of social and pedagogical educational influence on the child to form a patriot, and the study of the totality of the information (history, geography, natural science, social science). Characterized as Ukrainian children should read the book, which tells of the best sons of Ukraine, its freedom fighters for people's happiness, how Ukrainian people created their own history.
Попередній перегляд:   Завантажити - 135.889 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Костик В. С. 
Педагогічні аспекти організації самостійної роботи студентів ВНЗ [Електронний ресурс] / В. С. Костик, С. Ю. Головчук // Молодий вчений. - 2017. - № 4. - С. 377-380. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_4_90
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.88 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Головчук С. Ю. 
Вплив європейських цінностей на формування патріота-державника [Електронний ресурс] / С. Ю. Головчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2017. - № 27. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2017_27_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 137.808 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Головчук С. Ю. 
Ідея патріотичного виховання в педагогічній спадщині Бориса Грінченка [Електронний ресурс] / С. Ю. Головчук // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - № 24. - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuP_2014_24_5
Finding out true facts of history Ukrainian education, development of educational thought, systematization and generalization of useful experience and innovation ideas promulgated by the social and educational thought in the past, in particular the system analysis heritage of outstanding teachers, social and cultural figures, helps to understand the overall progress historical and pedagogical process in Ukraine, to establish the role of individual teachers to change or expand educational paradigms shaping national and universal component of modern Ukrainian pedagogy. In the context of research through the development of national education important to study heritage of outstanding Ukrainian teacher, person challenging the fate of Boris Hrinchenko. The article investigates the idea of patriotic education in pedagogical heritage Boris Hrinchenko; analyze his pedagogical ideas on the importance of the native language, folklore, and the need for elaborate system of social and pedagogical educational influence on the child to form a patriot, and the study of the totality of the information (history, geography, natural science, social science). Characterized as Ukrainian children should read the book, which tells of the best sons of Ukraine, its freedom fighters for people's happiness, how Ukrainian people created their own history.
Попередній перегляд:   Завантажити - 821.941 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського